nico Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 vann rätt låt i eurovision song contest 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, jag tycker faktiskt det. Tjejen var bra! :cool: Och jag är väldigt stolt över Ungern!! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Nej. Var väl iofs bra att en svenska vann...åt fel land. Själv tycker jag att Norge [Wig Wam - In My Dreams] eller Schweiz [Vanilla Ninja - Cool Vibes] borde ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 fast hon som vann har ju lovat att hon skulle ställa upp för sverige om hon vann... så det kommer hon väl göra ngn gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Näe, rät låt vann inte. Tycker den inte är särskilt bra. Kan också bero på att ja slog vad med min kompis att Grekland inte skulle vinna. :P Men de som skulle vunnit tycker jag som Jokinen, Norge och Schweiz. Och så Moldavien med mormor med den stora trumman. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 fast hon som vann har ju lovat att hon skulle ställa upp för sverige om hon vann... så det kommer hon väl göra ngn gång i framtiden. OM Sverige ska delta nästa år..Sverige hamnade inte bland dem 10 första, så nu måste Sverige delta i nån kvaliferade tävling, före sj*vla festivalen nästa år.http://www.my-smileys.de/smileys2/1icon_nixweissA.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 mm, fast jag sa inte nästa år. och om låten är bra då så går vi ju förmodligen vidare till finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Världsfinal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 vann rätt låt i eurovision song contest 2005? Låten som vann var iallafall bra... Men det fanns vissa andra också som var bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag såg inte den men jag tyckte Grekland var bra innan jag visste att dem vann så jag vart glad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 mm, fast jag sa inte nästa år. och om låten är bra då så går vi ju förmodligen vidare till finalen. Sverige kan inte gå vidare bara för att Sverige har en bra låt. Ändå om man skulle vilja det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Moldavien to the max! fast Tjeckiens låt var intressant... så mycket politisk symbolik i en låt. "togheter we are strong" ( sedan bryter de bojorna ) De gjorde "v" som står för victory ( besegrade övermakten ) plus så hade han chegevara på tröjan, och vi vet ju alla vadhan gjorde :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.