Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Kan man göra så att så fort man besöker sidan så loggas man automatiskt in? Skulle vara väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Finns redan... http://forum.fuska.se/index.php?act=Login&CODE=00 och kryssa i rutan logga in automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Men det är kanske inte så bra att göra det på offentliga datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Capone, det finns redan en varning för det precis vid rutan så det är inte särskilt nödvändigt att du påpekar det.. Det här rekommenderas inte för datorer som används av fler en en användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Finns redan... http://forum.fuska.se/index.php?act=Login&CODE=00 och kryssa i rutan logga in automatiskt. Men jag menar inte att datorn ska spara lösen o såna saker utan när man så fort fuska kommer upp ska man automatiskt logga in sig utan att man ska behöva trycka på nåt.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 men det är ju det som händer. när du kommer till fuska.se så är du redan inloggad om du har den rutan ikryssad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Nä, inte för mig. ;) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Tillåter din dator cookies då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Ja, det är jag säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.