Nain Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Jag tycker LIVE borde uppdateras lite offtare, det finns fortfarande "GOD JUL" där uppe. Jag tycker bara veckogamla borde vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Om jag kommer ihåg rätt så är det de 15 senaste LIVE meddelandena som visas. De gamla är kvar för att folk inte skickar in så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Ja det är inte så farligt. Det är värt pengarna iaf. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 fast det är lite för krångligt, man får leta lite för att hitta hur man ska göra. att regga sig är enkelt, det har jag redan gjort. fast jag vet inte hur man skickar, läste det någon gång så när det blir aktuellt så får jag väl leta upp det ;) får man skicka länkar som livemess? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=21988 Där står allt, står även att reglerna gäller för LIVE mess och där står det ju att länkar inte är tillåtna eftersom detta skulle ses som ett regelbrott mot §1.2 / §1.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Tycker inte att det är krångligt. Det är en av dem lättaste sakerna här på forumet, ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=21988 Där står allt, står även att reglerna gäller för LIVE mess och där står det ju att länkar inte är tillåtna eftersom detta skulle ses som ett regelbrott mot §1.2 / §1.4 oki, jag var lite osäker på vilka regler det gällde, det finns ju inläggsregler, avatar regler, signatur regler mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.