Genuieve Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Jo, lilla mig spelar RuneScape nu med. Men, en vän till mig sa något om hur mycket combat man måste ha för att kunna gå till Draynor Village utan att få en massa fiender på en. Har testat det innan, och när han spelade med mig så skyddade han mig. Nu behöver jag veta vilken combat level som är säkrast. Jag vill inte dö... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Det är inge farligt i Draynor village Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genuieve Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Alltså, jag menar inte så... Jag hade en RuneScape gubbe innan, men jag gick vilse och hittade aldrig tillbaka till Lumbridge... Men, när jag skulle gå till Draynor Village med en vän blev jag attackerad så att han fick skydda mig. Jag minns inte min lvl då, men nu är min snubbe i lvl 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Kolla på World map om du går vilse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 ja men i draynor villeage e det inge faligt men om du kommer lite avsides så kommer det nån slags goblin och attackerar dej dom e i lv 20 eller nått tror jag :) !! men om man vill gå säker hos en fiende så ska man helst va dubbla lv och 1-3 lv:ar högre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 level 20?!!? dem är ju i level 5~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 lol dem e inte heller lvl 5 heller..dem e lvl 2 men de finns lvl 5 goblins och 13(13 e member) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 level 20?!!? dem är ju i level 5~ ja det e så men dom finns i lv 20oxå hobb goblin tror jag dom hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 hobo goblins e lvl 28 och 42... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Man måste komma väldigt vilse om man möter monstaer lv 10+ i draynor ja kolla hela tiden på world map nu kan ja världen utan till (nästan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Hmm... Draynor sa du? Du måste mena att du bev attackerad av Jailguards. Dom är i lvl 26 tror jag. Men jag vet inte vilken lvl man måste vara i för att inte bli attackerad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 dubbelt så många lv:ar +1lv då slutar dom att attakera och om man e i wilden eller ett ställe där du gått långt in i en grotta så attacker dom även om du e 3 gånger så hög lv :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg