Hoppa till innehåll

Värsta Eller Bästa Minnet


Koneko
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hmmm, när jag blev ihop med min tjej ? eller när vi vandrade i väg på isen som låg i bäcken som flötg vid min skola vi gick flera km vi kröp igenom sånna där små betongrör o höll på o fastna allihop (detta var min 7-8 år sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag åkte buss från skolan typ för en vecka sedan, vi hade skit skoj, sedan så kom vi närmre stan och vi bestämde oss alla (typ 25 st) att mooona(trycka upp röven mot fönstret och vissa "hud" för förbigående) det var skoj :P tyckte ifall vi på bussen, fast inte busschaffören som fick reda på vårat lilla påhitt... mooningen pågick kanske högst 5 minuter då han vi passera typ hela centrum av stan så typ kanske 400 männiksor fick beskåda 25 rövar :P , en annan sak som var roligt var bär vi spränge en dator i skolan så att flygplatsen brevid fick stänga pågrund av att dom trode det var terroattack (stod i våran lokal tidning :P södermalands nyheter, fast det var typ i vintras det hände...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för tre dagar sen, då jag va på klassresa i Dalsland så körde vi S,K eller P (sanning o Kånka eller vad man nu ska kalla det) och en tjej i min klass och en kille (lite puckad) som typ inte gillar vara´n skulle pussa vara´n på munnen och då tog jag ett kort med min kamera! :P :evil:

 

dom blev as arga och jaga mig ända ner i det kalla vattnet. Jag garvar bara jag tänker på det :P

Redigerat av amy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för tre dagar sen, då jag va på klassresa i Dalsland så körde vi S,K eller P (sanning o Kånka eller vad man nu ska kalla det) och en tjej i min klass och en kille (lite puckad) som typ inte gillar vara´n skulle pussa vara´n på munnen och då tog jag ett kort med min kamera!  :P :evil:

 

dom blev as arga och jaga mig ända ner i det kalla vattnet. Jag garvar bara jag tänker på det :P

 

 

Taskigt läge :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är era värsta/bästa minnen som ni kommer ihåg.Mina är:

 

När jag och min syrra var små, så bet min syrra mej på ryggen och sa att jag hade själv gjort det.Förstår inte hur hon tänkte :huh:

 

När det var jul tror jag,(var 5-6år) så var jag väldigt törstig och såg en plastmugg men något man kunde dricka.Jag trodde det var dricka eller vatten men i själva värket var det något annat.När jag drickte upp det som fanns där så blev det välldigt tort i halsen, för det var Wisky jag hade druckit(välldigt äckligt om jag får säga, kommer aldrig att dricka det när jag blir vuxen. <_<

 

sedan kommer jag inte ihåg mer.

 

 

Var visst inte 6 år när jag råkade dricka whiskey utan 3år :P

Undra om pappa visste att man inte skulle ha framme saker som wiskey för småttingar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ju mycket att berätta om....

 

Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P)

 

Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet.

 

Har inge direkt bästa minne....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ju mycket att berätta om....

 

Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P)

 

Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet.

 

Har inge direkt bästa minne....

 

 

Hahaha den senaste var bra :D

 

 

Har ett till, men det är ett jättenytt minne elle vad man kan kalla det

Fick reda idag att min mammas farbror hade dött, han hade ramlat ner för en trappa i vänersborg, det är det värsta nya minnet jag har. Han var assnäll.

:unsure: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...