aykaramba Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Värsta vär väll då jag vart påkörd av en bil dagen före sommarlovet hmm bästa... hehe nä det tänker jag inte berätta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 När jag var liten och hörde twisted sisters för första gången Förståndigt ;)... Nej... allvarligt.... Twisted sisters e ju bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 hmmm, när jag blev ihop med min tjej ? eller när vi vandrade i väg på isen som låg i bäcken som flötg vid min skola vi gick flera km vi kröp igenom sånna där små betongrör o höll på o fastna allihop (detta var min 7-8 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 när jag åkte buss från skolan typ för en vecka sedan, vi hade skit skoj, sedan så kom vi närmre stan och vi bestämde oss alla (typ 25 st) att mooona(trycka upp röven mot fönstret och vissa "hud" för förbigående) det var skoj :P tyckte ifall vi på bussen, fast inte busschaffören som fick reda på vårat lilla påhitt... mooningen pågick kanske högst 5 minuter då han vi passera typ hela centrum av stan så typ kanske 400 männiksor fick beskåda 25 rövar :P , en annan sak som var roligt var bär vi spränge en dator i skolan så att flygplatsen brevid fick stänga pågrund av att dom trode det var terroattack (stod i våran lokal tidning :P södermalands nyheter, fast det var typ i vintras det hände...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 (redigerat) för tre dagar sen, då jag va på klassresa i Dalsland så körde vi S,K eller P (sanning o Kånka eller vad man nu ska kalla det) och en tjej i min klass och en kille (lite puckad) som typ inte gillar vara´n skulle pussa vara´n på munnen och då tog jag ett kort med min kamera! :P :evil: dom blev as arga och jaga mig ända ner i det kalla vattnet. Jag garvar bara jag tänker på det :P Redigerat 7 Juni 2005 av amy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 för tre dagar sen, då jag va på klassresa i Dalsland så körde vi S,K eller P (sanning o Kånka eller vad man nu ska kalla det) och en tjej i min klass och en kille (lite puckad) som typ inte gillar vara´n skulle pussa vara´n på munnen och då tog jag ett kort med min kamera! :P :evil: dom blev as arga och jaga mig ända ner i det kalla vattnet. Jag garvar bara jag tänker på det :P Taskigt läge :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Mitt värsta måste vara när min klasskompis dog! Bästa vet jag inte riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Mitt bästa är när ja blev ihop me en tjej för 2 mån sedan. (vi e ihop fortfarande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Vad är era värsta/bästa minnen som ni kommer ihåg.Mina är: När jag och min syrra var små, så bet min syrra mej på ryggen och sa att jag hade själv gjort det.Förstår inte hur hon tänkte :huh: När det var jul tror jag,(var 5-6år) så var jag väldigt törstig och såg en plastmugg men något man kunde dricka.Jag trodde det var dricka eller vatten men i själva värket var det något annat.När jag drickte upp det som fanns där så blev det välldigt tort i halsen, för det var Wisky jag hade druckit(välldigt äckligt om jag får säga, kommer aldrig att dricka det när jag blir vuxen. <_< sedan kommer jag inte ihåg mer. Var visst inte 6 år när jag råkade dricka whiskey utan 3år :P Undra om pappa visste att man inte skulle ha framme saker som wiskey för småttingar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Mitt värsta måste ha varit när jag skulle byta propellerrör på min RC-båt och... ...nä det gör för ont att berätta... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Finns ju mycket att berätta om.... Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P) Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet. Har inge direkt bästa minne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Finns ju mycket att berätta om.... Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P) Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet. Har inge direkt bästa minne.... Hahaha den senaste var bra :D Har ett till, men det är ett jättenytt minne elle vad man kan kalla det Fick reda idag att min mammas farbror hade dött, han hade ramlat ner för en trappa i vänersborg, det är det värsta nya minnet jag har. Han var assnäll. :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.