Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Man ska offra människor, man offrar de genom att få de att följa dig och sen prata med någon av männen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeliten Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 snälla :( var är borgmästarn en vakt vill att jag ska prata men bormästaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 När du har kommit in från Bowerstone South så ska du till höger direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeliten Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 jag såg inte bormästaren är det nåt man måste göra först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Man ska offra människor, man offrar de genom att få de att följa dig och sen prata med någon av männen.Hur många måste man offra för att få pilbågen? Redigerat 14 Maj 2008 av Nafrali Många ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeliten Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 en :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) För att få Skorm's Bow ska man offra en människa precis vid midnatt. Edit: Om nån behöver hjälp med att få tag på ett speciellt förmål eller ett quest eller så kan ni fråga. Dock så kan jag inte hjälpa er med frågor om The Lost Chapters, för det har jag aldrig prövat. Redigerat 15 Juni 2008 av muqq Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erran123 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 hur har man sex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Du måste gifta dig, sen flörtar man med henne (eller honom ;o) ganska länge, och tillslut får man frågan om man vill gå till sängs med henne. :) Redigerat 17 Juni 2008 av muqq Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erran123 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 ok tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 jag kan inte starta det!! HAr rätt prestanda o så men det går EJ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatress Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Fick mycket hjälp av det du skrev :D Jag har bara 2 frågor som du inte hade med... 1. Hur hittar man alla "dolls" som nån liten kille vill ha? 2. Vart är alla sparvarna? Jag hittar typ bara 3 .____. Tack så jättemkt för din hjälp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg