Salzalada Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 När tiden på ett Gruppforum tar slut, vad händer då? Tas GF:et bort eller blir det bara tillfälligt pausat tills man har köpt en förlägning? Eller vad händer egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Tas bort.......tror jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 om man köper förlängning; gäller den från och med att man använder förlängningen eller från att forumet tar slut, oavsett när man använde förlängningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 1. Forumet tas bort direkt 2. Köper man förlängning så förlängs det från tiden forumet tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollepolle Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 men hur många förlängningar kan man köpa då menar jag att köpa 10 så har man gruppforumet i 1 år (ok jag överdrev lite kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 man kan köpa hur många förlängningar som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.