Hoppa till innehåll

Amxx


kimen

Rekommendera inlägg

Om ni vill lära er hur man får upp en server med AMXX och inte AMX så kan ni gå in här o titta : KLICKA HÄR

 

 

PS. JAG HAR INTE SKRIVIT GUIDEN :D DET HAR STALKIEE GJORT ... HANS RIKTIGA AKA E STALKER MEN ALLA KALLAR HONOM STALKIIE :P

 

 

LÄNK TILL DERAS SIDA KAN DU HITTA OM DU KLICKAR HÄR

Redigerat av #¹ aVa-MaKeR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

funkar jättebra me amxx! men asså ja fattar inte hur man blir admin...

 

 

Det Med Admin Du Går In I Addons>Configs>Users.ini och bläddrar längst ner i filen .. där ska du skriva till en ny rad där det ska stå så här: "dit steam id" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce" .. du får reda på Ditt SteamID Genom Att Skriva Status I Konsolen När Du Spelar O Så Tar Du Det ... sen om du vill lägga till en till som admin så gör du bara en ny rad under denna o skriver "hans/hennes steam id" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce" lr om han/hon inte ska vara imun mot slaps o banns o sånnt så skriver du så här istället "hans/hennes steam id" "" "bcdefghijklmnopqrstu" "ce" .. sen för att komma in i amx mod menyn skriver du så här i consolen .. bind i +amxmodmenu.. sen ska du ha fullt fungerande admins :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

JAG KOMM NYSS PÅ HUR MAN GÖR EN EGEN SERVER GENOM DEDICATED ...

MEN HU RGÖR JAG SÅ ATT JAG BLIR ADMIN ... SÅ ATT JAG KAN KÖRA TYP AIM_AK_COLT INTE BARA VANLIGA BANOR -- HUR GÖR JAG SÅ ATT JAG KAN HA WC3 PÅ DEN .. OCH HUR KAN MAN HA HOOKMODE ??

 

ASSÅ JAG FATTAR INGENTING JAG HAR LADDAT NER AMXX HAR DEN PÅ DATAN ..

MEN VAD GÖR DEN IGENTLIGEN.. HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT DET SKA AKTIVERAS ==?? ELELR VAD ASSÅ KAN NÅN HJÄLPA MIG..

 

DET HÄR E VAD JAG BEHÖVER.---

 

JAG VILL BLI ADMIN PÅ MIN SERVER..

JAG VILL HA WC3 PÅ DEN..

JAG VILL KUNNA HA HOOK MODE PÅ DEN ( OM NÅGON VET VAD DE E !)

JAG VILL KUNNA KÖRA TILLEXEMPEL AIM_AK_COLT INTE BARA VANLIGA BANOR..

 

ASSÅ OM NÅN HJÄLPER MIG MED DET HÄR SKULLE JAG VARA AS GLAD

 

TACK PÅ FÖRHAND RYAX...

Redigerat av ryax
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAG KOMM NYSS PÅ HUR MAN GÖR EN EGEN SERVER GENOM DEDICATED ...

MEN HU RGÖR JAG SÅ ATT JAG BLIR ADMIN ... SÅ ATT JAG KAN KÖRA TYP AIM_AK_COLT INTE BARA VANLIGA BANOR -- HUR GÖR JAG SÅ ATT JAG KAN HA WC3 PÅ DEN .. OCH HUR KAN MAN HA HOOKMODE ??

 

ASSÅ JAG FATTAR INGENTING JAG HAR LADDAT NER AMXX HAR DEN PÅ DATAN ..

MEN VAD GÖR DEN IGENTLIGEN.. HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT DET SKA AKTIVERAS ==?? ELELR VAD ASSÅ KAN NÅN HJÄLPA MIG..

 

DET HÄR E VAD JAG BEHÖVER.---

 

JAG VILL BLI ADMIN PÅ MIN SERVER..

JAG VILL HA WC3 PÅ DEN..

JAG VILL KUNNA HA HOOK MODE PÅ DEN ( OM NÅGON VET VAD DE E !)

JAG VILL KUNNA KÖRA TILLEXEMPEL AIM_AK_COLT INTE BARA VANLIGA BANOR..

 

ASSÅ OM NÅN HJÄLPER MIG MED DET HÄR SKULLE JAG VARA AS GLAD

 

TACK PÅ FÖRHAND RYAX...

 

detta mod gäller för hlds men iaf...

 

för att bli admin på servern så måste du ha ngt mod inne i servern...

för att få wc3 så laddar du hem en full installer av amxx och wc3ft Här. för att ha hook mode finns de olika modes me hook...

men de jag känner till är runemod. vart man kan ladda hem det vet jag inte men sök på google.

och för att ha andra banor går du in på c:\valve\steam\steamapps\ditt steam account\dedicated server\cstrike\maps och där lägger du dina banor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
JAG KOMM NYSS PÅ HUR MAN GÖR EN EGEN SERVER GENOM DEDICATED ...

MEN HU RGÖR JAG SÅ ATT JAG BLIR ADMIN ... SÅ ATT JAG KAN KÖRA TYP AIM_AK_COLT INTE BARA VANLIGA BANOR -- HUR GÖR JAG SÅ ATT JAG KAN HA WC3 PÅ DEN .. OCH HUR KAN MAN HA HOOKMODE ??

 

ASSÅ JAG FATTAR INGENTING JAG HAR LADDAT NER AMXX HAR DEN PÅ DATAN ..

MEN VAD GÖR DEN IGENTLIGEN.. HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT DET SKA AKTIVERAS ==?? ELELR VAD ASSÅ KAN NÅN HJÄLPA MIG..

 

DET HÄR E VAD JAG BEHÖVER.---

 

JAG VILL BLI ADMIN PÅ MIN SERVER..

JAG VILL HA WC3 PÅ DEN..

JAG VILL KUNNA HA HOOK MODE PÅ DEN ( OM NÅGON VET VAD DE E !)

JAG VILL KUNNA KÖRA TILLEXEMPEL AIM_AK_COLT INTE BARA VANLIGA BANOR..

 

ASSÅ OM NÅN HJÄLPER MIG MED DET HÄR SKULLE JAG VARA AS GLAD

 

TACK PÅ FÖRHAND RYAX...

 

detta mod gäller för hlds men iaf...

 

för att bli admin på servern så måste du ha ngt mod inne i servern...

för att få wc3 så laddar du hem en full installer av amxx och wc3ft Här. för att ha hook mode finns de olika modes me hook...

men de jag känner till är runemod. vart man kan ladda hem det vet jag inte men sök på google.

och för att ha andra banor går du in på c:\valve\steam\steamapps\ditt steam account\dedicated server\cstrike\maps och där lägger du dina banor...

vad e det för skillnad på hlds och deditacded och var fixar man hlds :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
×
  • Skapa ny...