Gäst Sandkaka Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Watch my medlemsnummer :) Har varit medlem i många år. Däremot inget vidare aktiv i denna skepnad av forumet ;P Redigerat 27 Juni 2005 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Fast detta är ju egentligen en onödig tråd, man behöver ju bara kolla när medlem registrerade sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Fast detta är ju egentligen en onödig tråd, man behöver ju bara kolla när medlem registrerade sig... Det finns som du kanske läst de som reggade sig när sidan hetta fuskarna.nu. Det kan man inte se här. Forumet har nollställts vid ett flertal tillfällen. Därför är inte frågan onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Jag tycker den är onödig. Vad är det för intressant med att veta hur länge folk har varit på sidan? "lev i nuet" sa säkert någon förnuftig man/kvinna förr i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 betraktar mej själv som en halv veteran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 ja har bara varit medlemm i ca 1,5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Jag har väl hängt med ett tag, kommer ihåg fuskarna.nu när jag floodade :cry: ... :P Det var länge sen, men det fanns iaf en affär där, och så kunde man kolla hur det blev innan man köpte typ glänsande färg och sånt, och så kunde man ha flera samtidigt.. Men det var på den gamla tiden det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Lite mer exakt så blev jag medlem i slutet av år 2000,,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Har varit medlem i en vecka fast bara varit inne 4 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.