F.E.A.R Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Öhhhh hur bränna jag DVD om jag inte har DVD BRÄNNNARE???? jag har bara DVDRom ska jag har någon bra program elle nåt PLz hjälp???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 ehh, du kan inte bränna dvd om du inte har dvd brännare! fast du kan bränna SVCD eller VCD, om du har vanlig cd brännare. många brännarprogram och redigeringsprogram har denna funktion. fast många dvd spelare kan inte spela SVCD eller VCD skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 JOHO. Det ska gå att bränna DVD med en vanlig CD-brännare. En klasskompis har sakt det till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Det är omöjligt att bränna DVD med CD-brännare. DVD och CD är två helt olika format. Spåren är mycket mycket tätare på DVD än på CD. Därför klarar in CD-brännare av att bränna DVD. Vill man bränna DVD måste man skaffa en DVD-brännare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) exakt DarkElf: VCD och SVCD är som DVD fast med sämre kvalitet och det får inte plats så mkt på skivan, kanske det din klasskompis menade? Redigerat 28 Maj 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 De går inte dark elf ! då skohjjar han me de ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 För att bränna det i SVCD så måste man ha ett program som kan konvertera det till sånna filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 JOHO. Det ska gå att bränna DVD med en vanlig CD-brännare. En klasskompis har sakt det till mig. ...HAHAHAHAHAHA...ursäkta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Han sa säkert fel. Han menade nog svcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.