Shadow of Darkness Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Admin, jag vill själv påpeka att en tråd med en rubrik bestående av bara versaler ska tas bort eller låsas. Det är ger ju mycket uppmärksamhet det är det som är det dåliga. Jag tyckte den regeln var bra eftersom man inte fattar nånting om någon skriva Rubrik: Hjälp mig! (ööh?) Förklaring?: Fort!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Ja, versaler är stora bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Hej medlemmar, gäster, adminstratörer och moderatorer. Kan inte Fuska infoga en ny regel som lyder att när man gör en tråd så måste man förstå vad det handlar om i rubriktexten. Som jag. Jag skrev "Ny regel" osv. Den regeln var rätt bra Arood men jag tycker det räcker med att det bara ska ha ett sammanhang....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 # 21: Men då går det ju visst. Eller är det så att om man skriver HJÄLP MIG! så ändras det till Hjälp mig! eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Ja, det har du väl märkt. man kan inte ens skriva en mening med stora bokstäver två gånger i rad, (tror jag?), det verkar som det. så fult om man t ex behöver hjälp på spelet XIII, så blir det Xiii :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Den här tråden visade mig inte tillräckligt vad tråden handlade om,jag trodde det var Admin som hade gjort en ny regel. I det här fallet kunde du ha skrivit "Förslag om ny regel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja, det tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.