Avregistrerad Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) Hej! Jag undrar hur lång en sladd till en GameCube kontroll är? Om det räcker från tv:n till min soffa? Eller om jag måste köpa en "sladd förlängning" ? Edit: Stavfel Redigerat 28 Maj 2005 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Det beror ju hur långt bort din soffa är från TV:n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Han vet nog hur långt det är från hans tv och till soffan, men han vill nog veta om sladdarna räcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 jag behöver ju bara veta hur lång sladden är... spelar vell ingen roll hur långt det är mellan min soffa och tv:n.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Den är ca 2 meter lång om man avrundar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 ok.. tack! då räcker den.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Är den inte 1.5 m.? Måste mäta det när jag får tillbaka GC:et... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Kan man ens ha sladdförlängare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 jo... det finns på te.x www.webhallen.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Mätte sladden till en kontroll (har GC:n bredvid datorn i mitt rum). Den mätte ca 196 cm, dvs uppskattningsvis 2 meter. Sladden till själva konsollen är ca 2 meter den också (orkar inte mäta den), så skulle det mot förmodan inte räcka med 2 meter så kan du dra fram GC:n ca 1,5 m (sladden måste ju sättas i bakom TV:n och sen ska konsollen fram framför TV:n, så ca 1,5 m sladd blir det väl över). Så det borde inte vara några problem, så vida du inte har fem meter mellan TV:n och soffan, vilket är oerhört opraktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Varför inte köpa en trådlös kontroll bara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Varför inte köpa en trådlös kontroll bara? Den billigaste trådlösa kontrollen är väll Wavebird som kostar typ 599 kr??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg