-=jedi knight=- Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Min lillebrorsa tog bort en av sin Bulbasaur's bästa attacker. Finns det nåt sätt att få tillbaka den igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Ja! Asså förlåt att jag har så otroligt dåligt minne! Men det finns en stad i den staden finns det ett hus i det huset finns en gubbe. Han kan hjälpa dig! Hoppas att nån med lite bättre minne än jag kan hjälpa dig lite mer exakt! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Tack för svar men jag fattar inte riktigt. Hoppas nån annan kan förklara bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 (redigerat) Du hittar honom i two island, men det kostar antingen 1 big mushrom eller två små. Redigerat 30 Maj 2005 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 En sak som jag alltid undrat är bara hur man får Mushrom´s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokégalen Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 En sak som jag alltid undrat är bara hur man får Mushrom´s? Paras och Parasect brukar hålla sånna när man fångar dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 han gubben kunde väl lära dina pokemon attacker som man har tagit bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 han gubben kunde väl lära dina pokemon attacker som man har tagit bort Det är precis det ämnet handlar om. <_< Allt annat är helt rätt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ja, men han frågade nog honom det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 vilken attack vaqr det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Vine Whip. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 ok men när du har kommit till move tutorn har din venusaur som den säkert är då mycket bättre attacker än vhinewhip men om du verklgen gillar vine whip ska ta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg