Gun Guy Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 I Hooktails castel där man hittar nykeln till curse chesten som gör en till papersbit där spikarna faller ner. Där hitta jag en trasig väg där man kan spränga med bobbery. Jag sprängde den och kom till ett rum. Där fanns en kista och i den hitta jag en vit pil up som hetter up and arrow. Den hamna på very inportant things det står inte vad den gör. Så nu frågar jag er vad gör den? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Hmm, jag tror det är den pilen man ska ge till hon som uppgraderar dina gubbar i Rougeport .. men jag är inte säker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Ja, du ska ge den till uppgraderaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 så kan dina partners eller kompisar få lvl 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Va? jag förstår inte vad du säger? heller inte vad ni talar om. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Det finns en i Rougeport som uppgraderar dina gubbar om du ger henne shine sprites, hon finns i huset som har en shine sprite på dörren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Hon? E inte Merlon en gubbe??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jo det e han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Ja, konstit om det var en tjej kan man tycka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 mm jag skrev fel srry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg