Dark Elite Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Så, då är det svårt att få ett helt nytt namn? Typ om jag heter Orvar så är det svår och få godkänt för typ Korven? Redigerat 1 Juni 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Inte en aning. Lättast är ju att skrapa ihop 5000fm annars. Det är ju inte så dyrt när man tänker på att man ska ha det länge. Man kan ju inte precis byta en gång i veckan =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 En bra anledning är iaf inte att man har gillat en sak, sen hatar det. Det är dåligt bara. En bra kan vara att man kanske blir retad för sitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Inte en aning. Lättast är ju att skrapa ihop 5000fm annars. Det är ju inte så dyrt när man tänker på att man ska ha det länge. Man kan ju inte precis byta en gång i veckan =). Det är nog det svåraste för mig för jag har 8000 fuskamynt i minus! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag tror att en bra anledning är att kanske om man blir mobbad, eller för att nån trakasserar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 som man redan sagt 10 gånger+ i tråden. jag har isånnafall gjort av med 35 000 FM, eftesom jag bytt namn 7 gånger. tror jag (?). det softa var att jag bytade namn 3 gånger under en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 He! Då gillade du väl inte namnen du bytte till?! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag tänker aaaaldrig byta namn... guggo hette jag från början och det tänker jag heta till fuska.se går under :P ..... men skulle jag blivit medlem idag så hade det nog blivit octon... för det heter jag på alla andra ställen (utom på msn och här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.