Gäst Skellington Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Vem är Tails egentligen? Räven i sonic spelen, som kan flyga och har två svansar
Skinnpytte Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Vem är Tails egentligen? Ja, han jaFast det är så himla störande att nån skapar ett rykte som det här tex och alla tror det. Och då frågar alla som tror det hur man får den
KazeN Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Jag vill bara informera att det GÅR att lira som master/ crazyhand och Giga bowser. Det finns en hel del man kan göra med debug mode som endast går att få genom AR (Action Replay).
Shadow of Darkness Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Action Replay är ett fusk tilläg som någon tredjeparts tillverkare har skapat
KazeN Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Det stämmer. Den innehåller många fusk till dom flesta spelen som finns på Gamecube. Bl.a. till SSBM så man kan t.ex. spela som Giga Bowser och master/crazy hand.
Goron_ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Hur fixar man det då?? skulle vara kul att spela som Giga Bowser :)
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Hur fixar man det då?? skulle vara kul att spela som Giga Bowser :) Jo, men det hade varit väldigt tråkigt att spela som Master Hand eller Crazy Hand... Bara att rensa då ju...
Nain Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Jo, då skulle man krossa allt och alla. Fast man borde kunnat få 2 gubbar till eftersom det verkar vara 2 tomma platser nere i hörnen
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Jo, då skulle man krossa allt och alla. Fast man borde kunnat få 2 gubbar till eftersom det verkar vara 2 tomma platser nere i hörnen Jo, men om man klickar där så blir det en slumpmässigt vald gubba.... Brukar finnas sånt på spel...
Nain Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Jaha, det visste jag inte om... det ska jag testa
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Nej, jag vet. Jag upptäckte det efter 2 år... Så det är inget fel med det..
Rekommendera inlägg