Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Vad tycker ni om de Hackers/spammers (från en sida som tydligen inte gick att nämna) som går in på fuska.se:s chatt och forum och bara förstör?? Redigerat 1 Juni 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 sånt gillar vi inte ! inte alls (minns Zaterhon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 De är säkert små datornördar som inte har något annat liv än att sitta och förstöra för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Ja, speciellt när de tar över klubbar och gruppforum. Det är särskillt iriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Undrar vad en hacker som har förstört får så många andra skulle säga om han helt plötsligt fick "besök". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Ja, det skulle vara jäkligt kul att förstöra tillbaks. Så kanske de slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 De kommer aldrig sluta, det finns alltid folk som gillar att förstöra. Men visst har man det intresset att förstöra så kan de väl göra det, men inte på fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 haha ni fattar ju inget ¨å försök inte ens diskutera det... desutom hette han Zatothenorm, Zato the normal. Han var med i en normalshets klubb eller nåt och deras ledare hette Zato... Puckad gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 okej då,han kan nog ha hetat "Zatothenorm" kom inte ihåg stavningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Störande. Vi pajar ju inte direkt för dom. Förutom den lilla incidenten då jag gav mitt account till MeM :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 varför gjorde du det? det är väll dumt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) hehe, han är bannad här och på fuska. nu, och så är han medlem på ett annat forum jag vet... skulle jag vara admin skulle jag banna bara av säkerhetsskäl. men vad hade han gjort? hackat sidan? edit: altså dendär Zatothenorm eller vad han nu hette. Redigerat 2 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.