pollenallergi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Guggo: Lite roligt var det, men lite onödigt som sagt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ådis Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 vad gjorde den där zatothenorm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Guggo: Lite roligt var det, men lite onödigt som sagt ;) det var mest skoj tyckte jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 hehe, han är bannad här och på fuska. nu, och så är han medlem på ett annat forum jag vet... skulle jag vara admin skulle jag banna bara av säkerhetsskäl. men vad hade han gjort? hackat sidan? edit: altså dendär Zatothenorm eller vad han nu hette. Jag tror inte att han kan havka fuska.se.Vad jag har hört så har admin en säkerhet på 110% på sina datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 mm, men om han/hon nu är så hemsk vad har han/hon då gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 mm, men om han/hon nu är så hemsk vad har han/hon då gjort? Han/hon har säkert sagt att han/hon dyrkar .nu eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 i h*lvete heller att Zatothenorm gjorde nåt farligt. nico, rände mest runt och småfes i forumen ;) fjantig var vad han var. inte någon überhacker precis, kunde förmodligen ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag skojade bara, inget illa menat till alla som inte vet vad zatothenorm gjorder så var han en spammare som var här ett tag och förstörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 förstörde? :/. icke. isånnafall med spam, ingenting med hacking och skiten alla pratar om :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 förstörde? :/. icke. isånnafall med spam, ingenting med hacking och skiten alla pratar om :wacko: Men att spamma är att förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 ja det var ju det jag menade, han spammade och var elak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag skojade bara, inget illa menat till alla som inte vet vad zatothenorm gjorder så var han en spammare som var här ett tag och förstörde ungefär som Bloodsucker? (det var nog ett bra tag sedan men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.