izza_92 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 hej jag behöver hjälp ja har precis varit i slottet vid staden vid bergt men jag vet inte hur jag ska få fram den sista coccon den i lådan ... hur får ja fram den??? hur kommewr jag till toppen av berget??? kommer bara till gouron city =( snälla hjälp =)
Goron_ Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 För att få fram cuccon ur lådan ska du rulla på den så att den går sönder. för att komma upp på Death mountain ska du spränga steenarna som blockerar en väg, en bit innan ingången till Goron city. du måste ha bomber för att spränga stenarna
Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Du får dom i grottan vid Goron City,Dodongos Cavern heter den,men för att få kunna lyfta bomber behöver du för Power bracelet tror jag det hette,(ett armband som gör att du kan lyfta tyngre saker)för att få den bwhöver du lära dej låten som man lär sej av Saria i Lost Woods,Jag tror den hette Sarias song,har inget minne just nu,men när du fått den låten ska du gå till Goron City,leta efter nån mörk ingång på lägsta våningen med en matta framför ,och spela Zeldas Lullaby,så kan du komma in där,snacka med Darunia (kungen av Gorons) och spela Sarias Song till han.Han kommer börja dansa och sen ge dej power bracelet..NÄr du fått dom ska du ut från Goron City och hitta nåra bombplantor,som du ska kasta ner på den stora stenen vid ingången till Dodongos Cavern,så sprängs ingången och du kommer in i grottan,där du senare kommer få bomberna . :D
izza_92 Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Okejj Tack!! Men vet nån vart i skogen saria är _??? letade lite i skogen men hittatde ingen :(
Kuzune Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Följ låten som Saria spelar i Lost woods. Gå bara mot en tunnel så om du hör låten så är det ditåt du ska. Är det tyst så kommer du ut. Tillslut kommer du till Sacred Forest Meadow. Där behöver du bara följa vägen tills du kommer till en liten glänta där Saria sitter.
izza_92 Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2005 okej ja hitta henne .... ja har öppnet grottan... men hur dödar man dom där monstrena??? dog typ direkt :(
izza_92 Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2005 när man har sprängt bort sten bumlingen och dörren e de nåra enögda monster på typ plattformer... dom typ dödar en me laser lr nå sånt :angry:
Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Jag brukar bara strunta i dom och springa förbi lasern :P
izza_92 Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Okejj ja vet att ja börjar bli tjatig men behöver hjälp igen :P hehe... först har jag en fråga min deku shield har bara försvunnit så jag kan inte försvara mej vad har hänt*??? Och så fattar ja inte hurja kommer vidare har sprängt dom där "monstren" och kom in i bomb rummet som va den enda dörren men det fans bara samma väg jag kom in att komma ut ifrån hur hittar ja bättre har den nya kompassen och kartan men de hjälper inte :( Snälla hjälp mej
Rekommendera inlägg