Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 394
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

har räknat ut att folkpartiet är bra när man inte har så mycket pengar, men ändå vill rösta borgeligt.... och snart är det till att klara sig själv ;) men moderaterna kan nog vara bra de också

Skrivet

Folkpartiet har en väldigt främlingsfientlig punkt..Begår en invandrare 3brott skall denne och dens familj ut ur landet..Kan vara en bra lag tycker jag, men att man skall kunna få fängelse vid 13 års ålder är inte mänskligt!

Skrivet

Men att man Misshandlar 10 personer och våldtar en 5åring rånmördar en 70åring langar 5kg amf är mänskligt? Man ska ta sitt straff oavsett ålder/sjukdom

Skrivet (redigerat)

Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra

Ja,hoppas soosarna slutar regera,fast just nu verkar det som om 60% av Sverige gillar sossarna,det kan jag inte banka in i min skalle. Redigerat av snubben

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...