Hoppa till innehåll

Emu

Nain

Rekommendera inlägg

orka läsa alla svar så någon kan ju sagt detta men euron skulle göra så allt blev dyrare och då blir det enu bättre för dom rika liksom dom fattiga i sverige har ju redan svårt så varför göra det enu dyrare? liksom orka måste man vara rik för att få leva ett bra liv?? om jag va ledare för sverige skulle vi inte ens varit med i eu j*vla skit grejer (sen skulle det inte finnas några invandrare i svea rike) skiter i om det där va främlingsfientligt alla säger ju at sverige är ett fritt land!!så jag säger va jag tycker!

jag är stolt att va svensk men kommer inte va det länge till i vårt "frialand" får inte ens gilla musik som ultima thule då är man rasist men alla neger(oj förlåt alla icke-svenskar)som säger (aaahh sverige är skit sämst, f*n jag vill bo i mitt land det är bättre en sverige) nej det är ju inte det för ditt land är fullt med dumma j*vlar som slås för något onödigt skit som israel som slås mot palestinerna jaha va slås dom för jo vem som va där först det va palestinerna om man inte tänker på typ på moses tid men det är flera j*vla år sedan läga ett land på ett annat är man inte lite dum då eller? åter till emnet med rasism "icke-svenskarna"säger j*vla svene är inte dom rasister så fall?då kan vi väll säga j*vla turk oj nej då blev man rasist igen är inte det sjukt? hatar ni sverige vafan gör ni här??

(stolt och stark)

!!Meine Ehre heißt Treue!!

Vet inte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 394
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Vi behöver inte rädda ekonomin. De svenska företagen exporterar som aldrig förr och det råder högkonjunktur i hela landet. Det går knappast att "rädda" ngt då. Annat är det i t.ex. Tyskland där arbetslösheten inte varit så hög som den är nu sedan andra världskriget. Är det ngt att sträva efter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har släktingar där och de är ofta i sverige, de tycker att det är mycket, mycket bättre med EMU... (obs tro inte att min familj kommer från finland)

Nej det tror jag inte,jag har inget emot att du tycker Sverige ska ha euro ,FAST kolla in nyheterna,antagligen kommer de att sega"Euro blir svagare",OM Sverige ska ha ett nyt sa ska det vara £(pund,1 £ e samma sak som 14 kr).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...