Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 stackare, jag hade vägrat. sossarna har inget bra att komma med förutom EMU... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 äsch.... "håll dina vänner nära, men dina fiende närmre ändå" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nej, fiender ska man inte ha nära utan förakta. Jag kommer aldrig acceptera något av de andra partierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 inte ens folkpartiet. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nja, de har en del bra åsikter, men jag är bestämd moderat och kommer inte svika dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 hmm, jag skulle nog kunna tänka mig att rösta liberalt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 folkpartiet? visst har de några bra åsikter men det räcker inte till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 har räknat ut att folkpartiet är bra när man inte har så mycket pengar, men ändå vill rösta borgeligt.... och snart är det till att klara sig själv ;) men moderaterna kan nog vara bra de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Folkpartiet har en väldigt främlingsfientlig punkt..Begår en invandrare 3brott skall denne och dens familj ut ur landet..Kan vara en bra lag tycker jag, men att man skall kunna få fängelse vid 13 års ålder är inte mänskligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Men att man Misshandlar 10 personer och våldtar en 5åring rånmördar en 70åring langar 5kg amf är mänskligt? Man ska ta sitt straff oavsett ålder/sjukdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 (redigerat) Det är egentligen ingen mening att rösta på folkpartiet, de kommer aldrig vinna... men det kan moderaterna göra Ja,hoppas soosarna slutar regera,fast just nu verkar det som om 60% av Sverige gillar sossarna,det kan jag inte banka in i min skalle. Redigerat 24 Oktober 2005 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.