nico Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 en gång råkade jag få en bok (som det inte skulle finnas facit i normalt) där facit låg i boken... jag lär väl ha kollat ngn gång när jag inte kunde en uppgift :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 en kille i min klass, skrev upp boken på benen, men han fick ig iallafall :P vår fröken var inte nådig mot honom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 ärligt så har jag fuskat på ett prov under mina nio skolår fast orka fuska meningen med skolan är ju att man ska lära sig något så plugga det tjänar man på serru :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag är så smart att jag inte behöver fuska :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Min kusse fuskar alltid på sina prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 en tjej i min kompis klass gömde sina fusk lappar på ett ganska intimt ställe, där läraren aldrig skulle våga kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 de har väll hänt att man råkat fått ett å annat Prov i tyska... ochså beror de ju på lärarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag har alldrig fuskat :visslar: OKOK kanske någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 innt vad jag minns :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 en tjej i min kompis klass gömde sina fusk lappar på ett ganska intimt ställe, där läraren aldrig skulle våga kolla var? Själv tror jag inte jag har fuskat nån gång, inte vad jag vet iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 www.fuska.se ? :P fuskat och fuskat, det berors väl på var gränsen för fusk går, inte så jag springer fram med ett järnrör och misshandlar lärarn, knycker facit och skriver ner allting, nej. jag tror jag aldrig har fuskat faktiskt, sålänge det inte är fusk att bara kunna proven istället för att göra det som inte klarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 fusk är väll när man använder otillåtna medel på ett prov/test/ förhör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.