daniel13 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Vet du något roligt PC spel? <_< Jag skulle vilja ha ett nytt nu, för jag varvade ut det förra jag hade. Föresten om du vill köpa ett nytt spel så tycker jag att du ska köpa: Far Cry. :D De är ett rigtigt roligt Action spel. Med veldigt bra grafik. Det finns både människor och lite månster på det. Men det är rigtigt roligt spel kan jag lova!!! star wars galaxies the total experience super kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LektaDea Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Köp Warcraft III och frozen throne! det äger så :D mit favvo spel.. Max pain 2 är skit bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 The Chronicles Of Riddick Escape From Butcher Bay Köpte det för en vecka sen skit kul svårt som f*n men man kan inte sluta spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Postal 2, Mafia, Call of Duty, The Punisher, Soldier of Fortune 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Kanske nåt Gta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 star wars knights of the old republic 2:the sith lords :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 köp guild wars som warcraft fast utan månadskostnad att det inte kostar att spela! för att kunna spela world off warcraft behöver man nåt kort och det varar i nån månad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Så dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ja men gnut en skvätt då, då rensar det ju bort alla omogna tioåringar som inte får det för sina föräldrar.Btw; man kan betala med kreditkort och ett gamecard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Köp absolute Battle field 2 när det kommer ut! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WWII Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) de tycker jag med :P Redigerat 12 Juni 2005 av WWII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 men faan vad alla tjatar om BF 2... tänk om det suger... rome: totalwar, eller stronghold 2 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.