Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Jävligt bra komedier: Det våras för Dracula Det våras för rymden. Top Secret riktiga höjdare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 van the man äger alla komedier tycker ja . :D . den ä sjukt kul :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Kung Pow: Enter The Fist.. DEN ÄGER JU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 American Pie 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) Smala Suise - Den roligaste svenska komendifilmen jag någonsin har sett, Du måste se den! Kopps - Också rolig går alltid och kolla på lika rolig varje gång. Rat Race - Det är den roligaste komendifilmen någonsin jag har kollat på, den är helt sjuk rolig. måste ses! Full Frys - Stefan och Krister! Behöver jag säga mer? :D Många säger Monthy Python ska vara roligt men jag har inte sett någon film. Redigerat 24 Juni 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 life of brian 4-life :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Ghetto Blazters Kung Pow:Enter the fist alla Det våras för Eurotrip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 kopps är gammal men slår allt..äger så HÅRT! har inte sett så mycket komedi i övrigt men det finns många bra! :D den sämsta jag sett e: naken en kille som kutar runt å e naken flera gåner i rad..riktigt tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Bad taste. Braindead. Shaun of the dead. Det är skräck komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 En film som e typ drama komedi kan man säga e Mean Machine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.