Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Vad tycker du om rökning?Själv tycker jag att det är väldigt dåligt.Någon mer som tycker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Ja det är dumt att börja röka det finns så mycket annat roligt man kan lägga dom pengarna på istället för cigaretter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Hm...E det smart att göra nån Anti-Rökning gruppforum tror du eller?Det bara kom upp från ingenstans..... Ja eller hur?Varför inte spara till typ andra saker som nåt träningssätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 har skrivit på kontrakt i skolan att jag inte ska röka, dock gick jag hem tomhänt från senaste lotteriet. (dom har storlotteri för alla rökfria). det är klart att det är dåligt att röka, det säger sig själv. men man ska inte klaga på dom som gör de, skit i dom. börja inte röka själv istället bara. jag tycker det är helt okej om folk röker, sålänge inte jag själv gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 vi ska alla dö, varför vänta... själv så röker jag inte, behäskar inte konsten heller, men har massor av polare som röker, skit samma, vill dom paja sin organ så är det okej för mig, skit i andra och sköt dig själv, mitt livs motto :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Mm, vill man röka, gör det men jag kommer då aldrig att börja. Och om man röker 20 cigaretter om dagen i ett år får man i sig 1,5 kg tjära. Mysigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Det är skit, varför stoppa in gift i kroppen sådär? :/ Dessutom e de ju dyrt osså. Om nån av mina polare börjar röka kommer ja ju försöka stoppa dom..men annars bryr ja mej inte om nån annan rökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 har skrivit på kontrakt i skolan att jag inte ska röka, dock gick jag hem tomhänt från senaste lotteriet. (dom har storlotteri för alla rökfria). det är klart att det är dåligt att röka, det säger sig själv. men man ska inte klaga på dom som gör de, skit i dom. börja inte röka själv istället bara. jag tycker det är helt okej om folk röker, sålänge inte jag själv gör det. Får man gå med ? :( Skicka priserna på posten isf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Rökning...? Själv röker jag inte. Skulle aldrig tänka tanken heller, är allergisk. Men att tjata på rökare att sluta är ingen vits. Det är t o m förbjudet att röka på skolgårdar o dyl men det struntar alla i. T o m lärare röker där fast det är förbjudet enligt lag. Men det är hemskt tröttsamt när folk måste stå och röka i busskuren på hållplatserna... och det regnar ute. Ingen respekt alls, de verkar inte känna till (troligare ignorerar) att det finns folk som får andningsbesvär av röken. Så ofta får man gå ut i regnet bara för att slippa undan röken... pest eller pina. <_< Eller varför inte i klassrummen, när man sitter bakom nån som har rökt på rasten innan... har fått gå från lektionerna flera ggr när det hänt. Och ändå fortsätter de på samma vis. Önskar så att folk kunde sluta... men det är praktiskt taget omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 (redigerat) Bara maja och hasch. Redigerat 4 Juni 2005 av Liquid Silk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Hasch* Mjo jag röker på sättochvis. Är omgiven av rökare, Min mamma röker 3ggr i bilen från och till skolan(hon är min lärare, uhe) typ. Man kan inte gå till LIDL eller Hanna's(turktjorre) på rasterna utan att gymnasietjejerna kommer och ska röka -.- Gillar faktiskt lukten av rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag känner inte särskilt många som röker men många lärare på skolan gör det och det stör mig om de har varit ute och rökt precis innan en lektion. När jag kommer till skolan på morgonen står alltid en av tyskalärarna där och röker. Det stinker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.