Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Att Röka?

Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Rökning är jag inte så mycket för! Men jag har inget emot snusning. Jag snusar själv, det är inget fel att snusa! Det är gott och det är inte alls så många som dör av snusning som av röknng!

BÖRJA SNUSA! DET ÄR SOM ATT ÄTA GODIS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rökning är jag inte så mycket för! Men jag har inget emot snusning. Jag snusar själv, det är inget fel att snusa! Det är gott och det är inte alls så många som dör av snusning som av röknng!

BÖRJA SNUSA! DET ÄR SOM ATT ÄTA GODIS!

Bara det att man måste äta en jäsikens massa godis för att det ska bli lika, ja, hälsofarligt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rökare suger..Skitpersoner som bara tänker på sig själva..

Du kan inte säga så, skulle du börja hata din mamma om hon började röka? Nej, du skulle hata att rökning fanns. Rökare är också människor, det är lika mycket värda som alla andra. Ska du säga nåt illa får du säga det om rökning inte rökare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Bryr mig inte för dem som röker men det är sin egen vilja. Men när dem har börjat få lungorna att bli dåliga då ska dem inte springa till ICA och säga era idioter ge tillbaka pengarna.

Tänker aldrig börja röka . Man kan också använda pengarna till nåt annat kul. Vill inte förstöra min hälsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv om någon av mina kompisar eller folk som hänger med oss trar fram en ciggaret så brukar jag slita tag i ciggen och trampa sönder skiten, finns inte någo mer iriterande en folk som röker när dom pratar eller är i närheten, snus är därimot inte så j*vla imot så länge dom inte slänger up typ och ska baka när man sitter och äter tillsammans det är motbjudande, eftersom det stinger skit om snus...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...