Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hur länge hade du utegångsförbudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Vad sa han då? :P Jag har bara rökt 5 cigaretter... aj då, men ingen kom ju på mig... hur vart du påkommen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Rökning är jag inte så mycket för! Men jag har inget emot snusning. Jag snusar själv, det är inget fel att snusa! Det är gott och det är inte alls så många som dör av snusning som av röknng! BÖRJA SNUSA! DET ÄR SOM ATT ÄTA GODIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Okej om du gillar att snusa så är det ditt val, men du behöver inte rekomendera andra till det. Det är inte som godis utan hälsofarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Rökare suger..Skitpersoner som bara tänker på sig själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Rökning är jag inte så mycket för! Men jag har inget emot snusning. Jag snusar själv, det är inget fel att snusa! Det är gott och det är inte alls så många som dör av snusning som av röknng! BÖRJA SNUSA! DET ÄR SOM ATT ÄTA GODIS! Bara det att man måste äta en jäsikens massa godis för att det ska bli lika, ja, hälsofarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Rökare suger..Skitpersoner som bara tänker på sig själva.. Du kan inte säga så, skulle du börja hata din mamma om hon började röka? Nej, du skulle hata att rökning fanns. Rökare är också människor, det är lika mycket värda som alla andra. Ska du säga nåt illa får du säga det om rökning inte rökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Bryr mig inte för dem som röker men det är sin egen vilja. Men när dem har börjat få lungorna att bli dåliga då ska dem inte springa till ICA och säga era idioter ge tillbaka pengarna. Tänker aldrig börja röka . Man kan också använda pengarna till nåt annat kul. Vill inte förstöra min hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 OBS har inte läst föregående inlägg. Ja, jag tycker det är väldigt hälsosamt att röka. Det är ju bättre än grönsaker. Nej utan man får ju antingen välja Alltid eller Aldrig (en del kan sluta, men långt ifrån alla). Jag har inte börjat och tänker inte börja heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag är helt emot rökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Hehe, då väntar vi bara på #21, han hade en del att klaga på mina argument... ;) Men det är fint att höra att det finns fler som är mot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 själv om någon av mina kompisar eller folk som hänger med oss trar fram en ciggaret så brukar jag slita tag i ciggen och trampa sönder skiten, finns inte någo mer iriterande en folk som röker när dom pratar eller är i närheten, snus är därimot inte så j*vla imot så länge dom inte slänger up typ och ska baka när man sitter och äter tillsammans det är motbjudande, eftersom det stinger skit om snus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.