DanniQ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Finns det något bra program som är gratis att ladda ner för att öppna BIN och CUE filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Daemon Tools kan öppna tex. Bin, Cue filer mm. alla images filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Deamon tools kunde varken öppna BIN eller CUE filen.. Det kommer upp "Error in command line." Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Om jag har fattat rätt så menar du väl ett program som man kan öppna filerna med och sedan redigera dom? Jag tror inte att Neko fattade det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Ska bara öppna filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 DanniQ Daemon kan visst öppna dem, men du måste "Mount" dem inne i Daemon, om du försöker öppna dem genom att trycka på filen får du det error du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 DanniQ Daemon kan visst öppna dem, men du måste "Mount" dem inne i Daemon, om du försöker öppna dem genom att trycka på filen får du det error du skrev. Finns dock ett problem, det går inte att öppna det konstigt nog.. Jag klickar på ikonen men inget händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Du ska högerklicka-->virtual cd/dvd-rom-->Mount image. Då ska det funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Du ska högerklicka-->virtual cd/dvd-rom-->Mount image. Då ska det funka... Ser inget "virtual cd/dvd-rom".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 den står högst upp i "pelaren" av alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Är lite osäker, är det "Daemon" ikonen man ska högerklicka på? Står bara "Öppna" högst upp, samma med filerna som jag ska försöka öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Myio Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Öppna daemon tools, sen där vid klockan kommere en ikon o gör de dom sa, sen gå te den här datorn sen finns de en disk med samma namn som bin/cue filen. (iaf för mej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.