Wolfa Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Har fastnat på dodongo`s cavern har fått reda på att man ska kasta upp en bomb i det dör monster ansiktets mun men hur då?? lyckas aldrig hur ska jag göra försökt i ett par månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
izza_92 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 den som e i mitten kan du springa förbi de andra e de bara att kasta en bomb i närheten av så sprängs de... Jag fastnade oxå på de men ja klarade de men nu har ja fastnat igen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 När Dodongon Går mot dej gå mot den. Den kommer öppna munnen för att sjuta ett gigantiskt eldklot på dej. Ta fram en bomb (strunta i bombflowers) och kasta in i hans öppna mun. När han ligger ner, slå honom med svärdet. Upprepa 3-4 gånger. Sen har du klarat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Sorry, råka skriva på bossen... :P Menade du det stora skelletet i första rummet? Gå till bryggan över den och kasta ner bomber genom hålen i bryggan så att bomberna hamnar i ögonen. Om du lyckas blir ögonen röda och då öppnas munnen och där finns en dörr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Har fastnat på dodongo`s cavern har fått reda på att man ska kasta upp en bomb i det dör monster ansiktets mun men hur då?? lyckas aldrig hur ska jag göra försökt i ett par månader när han går efter dig så ställer du dig i ett hörn ,, men om han inte går efter dig så ska gå imot honom när han då börjar gå mot dej så ställer du dig mitt fram för honom och han kommer att börja gapa å precis innan han ska spruta eld så slänger du en bomb i munnen på honom ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfa Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 När Dodongon Går mot dej gå mot den. Den kommer öppna munnen för att sjuta ett gigantiskt eldklot på dej. Ta fram en bomb (strunta i bombflowers) och kasta in i hans öppna mun. När han ligger ner, slå honom med svärdet. Upprepa 3-4 gånger. Sen har du klarat den! Ja var den jag menaOk men hur tar jag mig dit upp är ju vid nedervåningen bara klarat dom rummen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 jo, för att ta sig upp till bron (eller bryggan) så finns det ett sätt man kan använda sig av ifall man redan har utforskat typ hela grottan. Det är nämligen så att det finns en klipphylla i det andra rummet som man kommer till om man går genom grottan (tyvärr minns jag inte vägen). Där finns det liksom en switch (eller dyl.) och om man aktiverar den så börjar en av stenarna som åker upp och ner (i det andra rummet) att åka ända upp till nivån där bron finns. Och vips, man har en liten genväg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg