Pink Tiger Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Vad tycker ni? Är det värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Jag tycker simpsons spelen är bra. Köp det, ja. Det finns två st spel Simpson´s road rage & Simpson Hit & run.Jag har spelet Hit & run i det kan man bli jagad av polisbilar om man förstörts för mycket, Redigerat 6 Juni 2005 av 33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Köp Simpsons hit and run Det är skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Har bara kört The Simpsons Road Rage.... Det kan vara kul i början, men sen blir det väldigt tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag tror jag köper Hit & Run fast hur mycket kostar det? Någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag tror jag köper Hit & Run fast hur mycket kostar det? Någon som vet? jag såg det för 300 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag tycker inte det är värt att köpa. Man tröttnar alldeles för fort på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 ok jag får väl tänka på saken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag gillar Simpsons ganska mycket.. Men det spelet tycker ej jag är kul.. Bara kul de första minutrarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelino Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 lägg ut max 250 spänn på det... mer är det inte värt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Klarade Hit & Run på 2 dagar (det var på jullovet), sedan körde jag bara runt och samlade pengar för nya kläder och nya bilar och samla kort och sådant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg