Avregistrerad Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Hur klarar man av sandfågeln? För det första så finns det bara 7 st röda mynt. och hur ska man göra när den vänder sig lodrätt? :huh:
Kuzune Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 När den vänder sig så är det bara att försöka hopp till halsen och vänta tills den vänder tillbaks. Den sista röda pengen är i mitten på plattformen.
KazeN Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 längst upp på högsta tornet ja. Ang. när den vänder sig behöver du inte hoppa. Jag plockar alla 7 mynt innan den vänder sig, går till mellan vingarna och stjärten (bara ett sandblock som håller ihop vingarna och stjärten). Där väntar jag tills den vrider på sig och går, notera går åt det håll den vänder sig. Hoppar man är det risk att man missar landningen. När den vrider tillbaka sig gör du samma sak. Piece a cake!
Avregistrerad Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Men då är ju alla röda mynt slut <_<
Pink Tiger Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Du måste fort ta alla röda mynt på fågeln innan den vänder sig, när den vänder sig ska du ställa dig på sidan av fågelnoch du får inte ramla av. Det sista myntet ligger högst upp på tornet
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Ja, eller så kan man åka några varv med fågeln som jag gjorde.... =D
Avregistrerad Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2005 jag märkte det.. Men tack iallafall :D
Rekommendera inlägg