snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 hmmm (räknar) Daxter till psp, jak x, ratchet dadlocked, shadow the hedgehog, ps3, tomb raider legend, mm En j*vla massa cash Ja,typ 2300 kronor,du har rett,f*n vad mycket cash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Får ju absolut inte glömma Kingdom Hearts 2! Skön story kommer det nog bli! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Får ju absolut inte glömma Kingdom Hearts 2! Skön story kommer det nog bli! Ja,det kommer ble skitbra,ska helt klart ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 själv han jag aldrig varava kdh1 när jag lånade det så jag kan inte riktigt storyn men så länge som de har jobbat på 2:an så lär det ju bli mäktigt. det har ju kommit ett kdh på game boy advance åxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 själv han jag aldrig varava kdh1 när jag lånade det så jag kan inte riktigt storyn men så länge som de har jobbat på 2:an så lär det ju bli mäktigt. det har ju kommit ett kdh på game boy advance åxå Viste jag inte. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 jag vet inte vad det heter, men det verkar vara sådär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Chains Of Memory heter det... En aning annorlunda från vad KH1 har. Sedan finns ju det ett KH spel som är speciellt men dock bara i Japan; Kingdom Hearts; Final Mix. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 vad är det speciella med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 jag längtar till Ratchet & Clank 4 kommer..R&C äger ju så j*vla mycket.. Längtar till Tony Hawk's Downhill Jam. Verkar så sjuukt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 ska köpa Ratchet and Clank 4 lätt! :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Homsan Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 4 har ju kommit ut (R&C Gladiator) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg