TheUnnamed Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jo men du kan vara vice ledare över krigarna :) du blir nog bra som det! ALLA SOM ÄR MED I KLANEN GLÖMM INTE MÖTET IDAG KLOCKAN 20.00 VILL INTE ATT DET SKA BLI ETT TILL FIAOSKO MÖTE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 (redigerat) JAg joinar :D Namn:matt haste combat:67 Kan jag va mage?? jag e 40 magic Redigerat 11 Juni 2005 av Sakru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 aaa du kan vara mage glömm inte mötet idag kl. 20.00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Combat: 58 Jobb: Springpojke och Forte333's Assistent.. e det okej Reaper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 såklart :D och de blev ett väldigt lyckat klan möte igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Ja det blev det värkligen! Angels Of The Heaven existerar inte längre!!! NU är vi The Jumpers!!!!! JAg har också Börjat göra en Freewebs sida åt klanen. Här är den Jag föröker uppdatera så mycket jag kan men jag är inte den bästa på hemsidor! :) Jag hade Också tänkt att ha en liten "willdy" dag . Idag sammlas vi i varrocks museum Klockan 20.00 & tågar till Greater Demons, Men om vi möter några Noobs på vägen så tror jag att vi dödaar dom, Mhooaahahahaha!!! :evil: Jag hoppas på att många kommer :) Redigerat 12 Juni 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 JAAA Jag kommer hoppar över bj. mötet för detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Följande har änmält att dom kommer: Happyhenke :P Dezen93 xleonz Forte333 Matt Haste (Det här är inge möte så man får inge prick om man missar det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Du har lite problems me sidan :P Men du fixar det säkeert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Jag håller på med det ni kan gärna ge Mig förölag vad som kan göras bättre! Då blir det mycket mycket bättre! :) Det skulle också vara väldigt kul om mant tog egna kort när man fightas osv & lägger upp dom forum tråden sen kan jag lägga upp dom på sidan, annars blir det liksom bara mycket jag på sidan & det är ju tråkigt :( Det skulle vara kul om alla tog en bild på sina stats & la upp! Redigerat 12 Juni 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Du kan ju göra så att man kan chatta där så har man sitt namn och sin gubbe bredvid sina meddelanden eller så kan du göra ett forum. Sen kan du ju sätta in fler bilder och ha ett ställe där det står om vad vi har gjort på de 4 senaste mötena. Bara ett litet tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 eaw jag visste inte att det var möte :( mitt internet var nere i några dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg