TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Du kan ju göra så att man kan chatta där så har man sitt namn och sin gubbe bredvid sina meddelanden eller så kan du göra ett forum. Sen kan du ju sätta in fler bilder och ha ett ställe där det står om vad vi har gjort på de 4 senaste mötena. Bara ett litet tips. Tack det var ett bra tips.... Bara en sak jag vet hur man gör chatt men svårt att fixa så man har rs bild breve ska föröka.... Men vi kan ju iall fall börja med att heta vårat rs namn där, Ska försöka fråga någon hur man gör forum! Till ollepool: DE gör inge bara du inte missar fler möten!! Kom ihåg att vi heter The jumpers NU :P Vad är din combat?? Vad vill du vara? EDIT: Chat rum fixat :) EDIT: Forum Fixat :) Redigerat 13 Juni 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jepp och de funkar bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Vad tycker ni ska finnas på forum en har inte fixat någon ett en jag behöver lite tips:) Redigerat 13 Juni 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 combat: 54 jag vill vara fiskare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Bra bli gärna medlem på vårat forum :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Du kan ju ha så att på forumet kan man köpa selja fråga grejer MEN allt ska va rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Vad är det för adress till klansidan? Vill kolla lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Vad är det för adress till klansidan? Vill kolla lite Klicka här! Så komemr du till den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 ner e nesta möte????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Kolla i första meddelandet -.- Kolla innan du frågar tack (e bara lite trött på onödiga frågor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 AA just det när nästa möte endå kommer på tal... JAg kan inte vara med på det åker på fotbolls cup tidigt på fredag morgon kommer hem på tisdag??.. Aja dezen leder det mötet jag hoppas det blir bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Ska försöka kommt till mötet.. Om ingen av mina brorsor spelar lr RS laggar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg