gurkis_nr1 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Hej! HJar någon några låtar på japanska/från Japan på datorn? Jag har 3 :D dom e coola...Jag har Sakura Saku (på japanska), Mr. Moonlight ai no big band (på japanska/engelska tror jag, lr bara engelska) och Kettobase (på engelska)...Sakura Saku är bäst... Hoppas inte tråden blir låst för att den är onödig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 jag vet inte om den är japansk men nåt sånnt är den, typ japansk, kinesisk, thailändsk eller nåt. den heter ³» Ä£±¸ ±è´ë¸® (det är iaf vad mediaplayer säger...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Har nåra orange range låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Metronome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 =) samlar på sånna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 föressten Jay Chou kanske är japansk? det är på nåt liknande språk iaf. Wo de di pan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Ugh... Kanske något jag kan hjälpa till med? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Gillar mest J-Pop if thats what your talking about gurkis? ;) Orkar bara inte skaffa xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Gillar mest J-Pop if thats what your talking about gurkis? ;) Orkar bara inte skaffa xD Ja pratar om låtar på japanska lr låtar från Japan....har tre stycken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 X-Japan? har typ 6 låtar från dom, j-rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Dir En Grey är det absolut bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Nja, Dir en Grey är inte dom bästa, men bra iallafall. (I mitt tycke) Dock så är Kagrra och DéspairsRay väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.