Gäst Crap Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) Vad ska ni göra nu när det snart är sommarlov och skolan är slut?? Jag själv ska bara slappa och ta det almänt lungt :P Redigerat 9 Juni 2005 av crap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Slappa som i h*lvete... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 tat lugnt, åka till göteborg... ...grejja me hemsidan...försöka lära mig lite flash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 ta det kugnt ett tag, sommarjobba ett tag, sporta mycket, bada mycket sitta vid datorn lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 lär väl bli några veckor slapp nuframöver, sen blir det Kroatien, sen musikläger.. annars blir det väl bada ganska mycket. sommarjobba en vecka typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Sol vind & vatten på min sommarstuga uppe i Eskilstuna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ska sova hela lovet :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Höhö, fick det nu idag. Men förutom musikläger med MeM och turné med BAO så vet jag inte så mkt. Oroar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Vårat började typ för 5 timmar sen. Jag skrek mig hes. Jag ska till Katrineholm, åka färja med mammsen och pappsen, fotbolls turneringar x2, bada, fotbollsläger, kanske träffa Triforce (Ja NesseN, det ska jag din Triforce hatare xD). Inte så mkt, men får räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Höhö, fick det nu idag. Men förutom musikläger med MeM och turné med BAO så vet jag inte så mkt. Oroar mig. BAO? benny anderssons orkester eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ska cyckla som en dåre... hem till min bästis fram och tillbaka (ca 7,5 km till henne) och hem till min andra kompis(ca 1,3 mil till honom) så ska jag slappa och sova.... och åka till finland... kul jag ska ha de i sommar.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 sommarlov nu, har dock ingenting att göra. det brukar bli så de första veckorna, man bara sitter ner och tittar osv, sen sista veckan tycker man allt gått skitfort och kommit på allt man ska ha gjort nico: ja. benny anderssons orkester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.