pollenallergi Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 YoTo: ;) Gör som du vill lille människa. Blir väl till att hänga lite med MeM hos honom också för att tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ska väll sola och bad,slappa, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ska kanske också åka till Finland,vara på Öland ska man ju också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag ska hämnas på skolan genom att softa! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Det bästa man kan göra, (och mest avslappnande) är att gå till en fotbollsplan med gräs, (spelar ingen roll om det är konstgräs eller riktigt gräs) och bara ligga i mitten av planen och kolla på himlen. :) Jag skiter också i om det är folk som kollar vilket dom gör typ varenda minut. Men vem bryr sig? PS: Bäst på en riktig solig dag ^_^ Redigerat 12 Juni 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 slappa, bada, träffa polarna, åka på spåkresa..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Party nere i Skåne med Andy-man varje dag xD ;D :cool: :gitarr: :medieval: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Era rackare där, mitt lov har inte ens börjat... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jag ska slappa, ve med kompisar och spela. Draghon, ska inte ditt börja idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Era rackare där, mitt lov har inte ens börjat... :o lol :P (inte för att retas men) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 @Spirit Jo. Nu har jag sommarlov. YAY! :D @mrpiggy Hehe, jag vet... Jag fick en gitarr som avskedsgåva från skolan! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 va? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.