Rallypacker Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 När jag ska gå in på chatten hänger sig hela internet. Jag har laddat ner java, men det funkar ändå inte.... vad gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 för dålig lina eller RAM troligtvis -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 java är väldigt segt, prova i lite olika webbläsare och ladda ner uppdateringar. och ha tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 för dålig lina eller RAM troligtvis -.- Jag har 24mbit/s och 256 RAM... det borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 gör ingenting när chatten laddar då, det är därför det hänger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 jag öppnade chatten med IE för en gångs skull. sedan laddade det ett bra tag utan att mätarn rörde sig. sen kom det upp en säkerhetsvarning att klicka ja på och sedan gick det ganska fort in i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Skaffa mIRC, så går det betydligt snabbare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 ha inte igång så många aktiviteter när du startar programmet, sen låt det bara ladda. acceptera alla säkerhetsprylar osv. vissa datorer verkar vara hela döda när det gäller javachattande. du kan alltid skaffa mIRC, vIRC eller nåt annat IRC-program. då ska det gå, går det inte med det ena så går det med det andra. det finns massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 hur kommer man till chatten genom IRC då? vart ska man gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 du laddar ner t.ex mIRC ifrån www.mirc.com, installerar bara och går in på #fuska.se @ Quakenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 det funkar nu... jag gick in i JAVA och ändrade en inställning. Nu funkar det finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.