Slasktratt Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 de skivorna med de banden som man verkligen vill ha köper man ju -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ja. Det är klart man köper något som man vill ha. Men att köpa en cd med 15+ låtar när man vill ha en av dem känns dumt. Det är då man tankar hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 oftasr tankar man den musik som man aldrig tänkt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 (redigerat) Jag hoppas dom dör, så man får tanka lagligt, ja. Redigerat 11 Juni 2005 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Back to topic --> Varför skulle det göras ett undantag för APB i domstolen. Det är ju sjukt! <-- cipot ot kcaB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 För folk tycker dom är heliga. Men jag tycker dom är helt below surface. Dom ska bort, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 inte folk. antipiratbyrån tycker att de själva är heliga för att de hjälper polisen med att sätta dit folk. så därför tycker de att de precis som polisen i vissa fall, ska få bryta mot lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Med folk menar jag gamla ignoranta personer i domstolar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 oki. tänkte väl för jag har faktiskt aldrig träffat någon som gillar APB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 roliga är ju att dom påstar sig förlora massor av pengar på att folk ladda ner deras låtar, men varför släpper dom då musiken om dom ändå förlorar på det, verkar ju inte verka så smart... typ som att ge bort en sak som kostar sig själv flera tusen... sen kan dom ju droppa skatterna och sånt skit på skivorna så dom sänks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Varför höjer dem priset gång på filmerna och CD skivorna dem får skylla sig själva att dem gör nåt sånt dumt. Hoppas anti piratbyrån får 1000000000000000 kr i böter. Yeahh gay ponten har åkt in i finkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Ett alternativ för musik artister är ju att uppträda LIVE med en bra LIVE-Show. Rammstein ska ju spela 4 konserter i Berlin efter dundersucéen Live aus Berlin. Nästan alla shower kommer va fulla iaf dom 3 första. Säkert den fjärde också. Det är som en fotbolls plan ungefär om jag har rätt. Och biljetterna kostar 1300 spänn för en. Sen får man ta sgi dit själv. Filmer kan ju gå på bio för att tjäna pengar. Ja det finns ju trots allt några sätt att tjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.