Hoppa till innehåll

Zelda Oot

louise

Rekommendera inlägg

Har nyss klarat mig ur vatten templet och ska nu vidare till shadow tempel. Har träffat Sheikah i Kakariko village och det där "monstret" kom ur brunnen. Har även varit inne i Shadow Temple men jag skulle tydligen ha Eye of Truth.

Gjorde mig liten, försökte köpa masken, men icke. Har vart i Gerudo Valley (dit jag tydligen skulle) och kämpat mot flickorna. Var sedan ute i öknen, dit jag också skulle. Men jag behövde Eye of Truth även där för att komma vidare vid spöket.

Naivy (lr hur de stavas) tjatar hela tiden om brunnen därjag har vart ett 10 tal ggr och försökt göra något vettigt. Men den är ju bara tom och blockerad. Ändå hänvisar många mig dit?

Vad göra? Tacksam för svar :) :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo du ska bli liten, gå till vind kvarnen i kikiro village och få en melodi av han. du vet brunnen är full med vatten så då går du ut och in i kvarnen igen och spelar melodin du fick av han! då försvinner vattner ur brunnen och du kommer ner. sedan går du inn dit och där finns det väggar som igentilen inte finns... hängde du med där? ha och där nere nogon stans får du eye of trouth eller lens of trouth!

min MSN är xingfu150@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Du ska vara stor i zelda och gå till kvarnen och lära dig (song of storms) då spelar du den då sjunker vattnet i brunnen då ska du göra dig liten sen ska du hoppa i.

Jag kan allt om zelda ni kan fråga mig i mitt inlägg eller online

emilavander@msn.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska vara Stor (inte liten) och gå till kvarnen och ställa dig framför han som spelar, och ta fram Ocarinan. Då får du Song of Storms. Bli sen liten och gå tillbaka till kvarnen. Spela Song of Storms för han du fick den ifrån så töms brunnen. Sen är det bara att gå ner i den och söka.

Förresten det är med Lens of Truth man kan se osynliga saker (och inte se en del saker), inte med Eye of Truth.

Redigerat av _Master_Sword_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • Skapa ny...