Newk Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 8 spel för 750 kr. dom här spelen: black hawk down, ski racing 2005, worms 2, far cry, julkalendern (alramshöjdarspel), backpacker 3, ghost recon complete (vet inte nr), battlefield veitnam. ingen är specielt repig alla har fodral. ingen har jag köpt begangnad. ps måste sälja spelen för att ha råd till xbox 360 i vinter!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag skulle göra så här: Backpacker 99:- Ghost reccon complete: 149:- Julkalendern: 49:- Worms 2: 49:- Ski racing 2005: 149:- Black Hawk down: 99:- Battlefield vietnam: 175 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 bra prislista, fast julkalendern tror jag inte ens skulle gå att sälja. tror man behöver sånnadär koder för varje dag. annars kan du kolla med någon sajt som köper in begagnade pc spel. de brukar dock ge ett väldigt lågt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 ok, jag kan ta bort julkalendern men det blir endå nästan 750 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 man kan väll inte sälja pc spel? eller inte till affärer iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jodå, det finns butiker på nätet som köper in och säljer pc spel. fast de flesta köper bara tv spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 fast man tjänar mest om man säljer det privat, på t.e.x. blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jups för de ger typ 20 kr för ett spel som är ett år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 ja, och sen säljer de vidare dom för 150 så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 fast man tjänar mest om man säljer det privat, på t.e.x. blocket. men det går snabbast att bara lämna in den till t.ex game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ja, då får man pengarana direkt i näven! Men inte så mycket tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Men game byter vell inte in PC spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.