Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Så, nu har jag skrivit på också.... Tycker dock inte att den colan är nå god... Men andra som vill ska få ha den kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 den e goood som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 har inte smakat på vc men skriver på ändå för det verkar vara vädigt många som gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Har inte änns sett den sen den/bryt mig om dig sen den kom ut =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Vanilla Coke, självklart ska den finnas kvar! Den är kanske inte lika god som vanlig cola, men den är en slags klassiker. (knasig historia bakom: min låtsasmorfar bjöd alltid på den innan den försvann från hyllorna...) Skrev givetvis på. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Hoppas Vanilla Cocke kmmr tibaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag tycker inte själva drickan är god men eftersmaken äger :P Den har typ en liten god smak i sig..:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.