Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Uakkk min kompis hade en massa hårstrån i sin sallad !!!!!!!!!. Jag blev galen då. Jag var nära på att springa till köket och slå mat tanterna >:(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Vi brukar få brosk i våra pigham nuggets och en gång hittade min kompis en myra i fisken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Hehehe min skola har den bästa maten i skaraborg de ni. den e för de mesta god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Maten duger väl. Men lite trött blir man när de inte ens kan fixa en potatis & purjolökssoppa utan att salta för mycket... -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Stackars er men vi får pizza en gång i veckan och hamburgare ibland och så brukar vi få glass till efterätt ibland jordgubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 (redigerat) Hehehe min skola har den bästa maten i skaraborg de ni. den e för de mesta god heh bo du i skara..då säger jag ÄCKLIG MAT SOM ALL ANNAN MAT!!!!INGET E GOTT!!!hehe Edit:bor också där!!! Redigerat 12 Juli 2005 av >Daniel< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Maten är ok här.Det ända störiga är att vi får nästan potatis varje dag,det stör mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 vi hade as dålig mat. men nu senaste året så uppnade prolympia . ( en idrottsskola för den som inte vet ) och där får dom skitfin mat o de blev så mycke skriverier o tjöt så vi började få lite nya "dyrare" maträtter :) ( eller dyrare vet ja väl inte men godare o finare mat ) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 vi hade as dålig mat. men nu senaste året så uppnade prolympia . ( en idrottsskola för den som inte vet ) och där får dom skitfin mat o de blev så mycke skriverier o tjöt så vi började få lite nya "dyrare" maträtter :) ( eller dyrare vet ja väl inte men godare o finare mat ) :D mh, va ska man saga om maten??de har ofta mat som ingen ater, alla tar mat och sitter och glor pa den. va for mening med att gora den da? de fortsatter iaf att gora den. ja skulle bli glad om vi atminstonde kunde fa NORMAL tacos, varan tacos bestar av: massa tomat sas och lite lite kottfars som knappt syns, och brod som man lagger de i. gott? vi har fatt pan pizza en gang pa 5ar. visst vi far ju nan mat men de e sloseri att gora mat som ingen ater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Stackars er men vi får pizza en gång i veckan och hamburgare ibland och så brukar vi få glass till efterätt ibland jordgubbar Är alla barn som går på din skola överviktiga eller? :visslar: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Stackars er men vi får pizza en gång i veckan och hamburgare ibland och så brukar vi få glass till efterätt ibland jordgubbar Man undrar ju??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 den är god tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.