Gäst The heroin Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Man behöver knappt veta vad pannkakor är gjorda av. Det kan man känna själv i min skola. Typ, pannkakor, alla är olika, en del smakar bara mjölk, en del för mycket ägg och en del är så degiga (mjöl om ni inte redan räknat ut det) OCH alla är knappt stekta. Jag tar fil när det blir pannkakor i skolan som ALLA älskar. utom jag <_< Hemmets pannkakor är mycket bättre, godare och till och med nyttigare än skolans. Jag kan äta nästan allt mat som skolan serverar, men allihop smakar färdiglagade och uppvärmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Jha skolan pankakor är inte så goda som hemma! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Potatis och Ris är det vi som bor på söder får leva på! Vi får alltid potatis som är typ svart och nu ska skolan renoveras och vi ska bo i baracker och äta från en annan skola och den skolan har rytkte att ha dålig mat! Jag kan säga er att det inte är gott! Det flockas alltid barn vid muisli-bordet och då blir det skittrång så då fick skolan at och köpa en muilsi machin som är jätte bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Jag tycker den är god oftast. Men om det är en mat som alla nästan gillar när vi äter är det nästan slut då får vi nån äklig sopa. Så man kan aldrig äta sig mätt nu för tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Maten är nästan alltid slut när vi ska äta nu, När vi ska äta plättar kommer det vara slut, eller ni från söder säger Tunnpankaka lr Pannkaka.samma med pizzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Idag var det förvånandsvärt gott :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Det mesta som smakar halvdant i våran skola kan avhjälpas med svartpeppar och åter svartpeppar. Dessvärre är det sån där löjlig, finmalen sort, men man tager vad man haver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nu har allt förendrats,nu får vi bara ärtsoppa varje dag,och jag känner mej hungrig hela tiden,vi får lite fisk per månad....FY f*n!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Öö här får man fisk typ 1 gång i veckan och det är samma fisk med olika namn typ torsk,västerhavsfisk och Fisk frilätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Den är bäst i hela världen.. Kyckling-salladen är bäst! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 vår den duger väl.... Vi kan velja mellan 5 olika sorters mat,sen ger dom oss efteret som jordgubspaj,med grede. (bor just nu utomlands,gar till en privat skola,vill inte ha klag om stavningenbara far att landet jag e i har inte de 3 sista boksteverna i alphabetet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 vår den duger väl.... k, vad e det för lyx skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.