Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Potatismos och kebabspett imorgon :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi. Du skojar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Ska vara någon kyckling idag :/ iofs är jag inte i skolan idag så jag behöver inte oroa mig :> Gillar inte maten i skolan, känns plastigt :P Redigerat 21 Oktober 2005 av senig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Skit äcklig badar i fett uuuuh . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 idag serverades härligt överkokta/sega/hårda och sprukna frukost korvar tillsammans med vattningt potatis mos som efter en kvart övergick i superlim..... Smaklig måltid ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi. Skojar med vad? Att dom satsat mer på vår mat (där skojar jag inte) eller att jag ble v glad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Det har hänt ett underverk på vår skola. Dom ar höjt priserna på maten med en krona och nu kostar den fem kronor. jippi. sry för dubbelinlägg!! Datan hackade! :( Redigerat 30 Oktober 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Blaskigt mosigt äckelbajs nått sånt kanske skulle kunna beskriva maten på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 till och med sopgubbarna gör bättre mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Varför skulle sopgubbar vara dåliga kockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 V 44(Lediga) V 45 Måndag: Ingstekt falukorv, Potatismos (sådär Tisdag: Köttfärsås, Spaghetti (Jättegott Onsdag: Risgrynsgröt, Pålägg (Jättegott Torsdag: Makaronipudding, lingon, och vinbärsylt (jättegott Fredag: Mexikryddad färsröra, Ris/ Nachos chips, salsa (Jättegott Bästa veckan på länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.