Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Detta är ett tips. Jag tänkte att Admin kunde sätta in en 'personligt-foto-modifikation' i profilen, precis som IPB har. Jag vet att man kan ha ett foto på sig själv som Avatar men jag tycker att det passar bättre i profilen. Så kan ju alla se hur man ser ut! Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 mycket bra idé :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 mmm.....bra idé......synd ba att ja inte har nån bild som ja kan lägga in....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Det finns avatar och det finns album... Kan iof lägga in en länk till det personliga albumet på profilen i helgen.. nu hinner jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 ok men du måste hålla med om att det var en bra idé?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 men hallåååååååååå............. KPLA, om de inte va en bra idé, vf skulle admin fixa de då???? om ja får fråga......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Dum fråga asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 men hallåååååååååå............. KPLA, om de inte va en bra idé, vf skulle admin fixa de då???? om ja får fråga......... Han sa faktiskt att han inte hade tid :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Det finns avatar och det finns album... Kan iof lägga in en länk till det personliga albumet på profilen i helgen.. nu hinner jag inte.. / | Läs fattar du nu? | | / Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 ^ l l l Han har fixat de Uppfattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 men va då jag hittar inte det men länken högst upp (ungefär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 mycket bra idé :wink:ja särskild när man e lika snygg som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.