bambocha Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 kan man spela flera spelare på animal crossing ????? och så undrar jag om någon vet när det kommer ??? ser coolt ut på bilderna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Man kommer kunna besöka andras städer trådlöst!Man kommer kunna vara 4 st i staden samtidigt!Och det har inte kommit något release datum för det i europa USA och Japan vet jag ej!Men det verkar vara ett av dem mest säljande DS spelen när det kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Det ska vara Online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Man ska kunna köra mot varran trådlöst Sen kommer det oktober. Längtar! :P Får mitt DS på torsdag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 vad kommer man kunna göra i det spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) kan man spela flera spelare på animal crossing ????? och så undrar jag om någon vet när det kommer ??? ser coolt ut på bilderna ;) Ni sejjer att de e töntiga spel på PsP... va ska man göra på de här cp spelet..?? §1.6. Ge dig nu / NesseN. Redigerat 15 Juni 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 vad kommer man kunna göra i det spelet? Det är som The Urbz, man fixar en gubbe, går runt i en stad, pratar med andra och fixar ett häftigt place! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Typ som "The Sims Online" Fast underbarare och kuligare =) Dem datorstyrda gubbarna verkar nästan riktiga =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag ska lätt köpa det först ville jag inte sen övertalade min kompis bambocha mig att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag ska köpa det men när kmer man kunna spela online för det va någon på ds forumet som sa att det va det första spelet med onlin upp koppling ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) jag ska köpa det men när kmer man kunna spela online för det va någon på ds forumet som sa att det va det första spelet med onlin upp koppling ?? Första spelet med online uppkoppling ska vara Mario kart DS har jag för mig! EDIT: Man kan förhansboka det på nintendo.se! Redigerat 14 Juli 2005 av xylo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 aa de ska man kunna,säger club nintendo allafall.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg