Hoppa till innehåll

Jackson Friad !

Guggo

Var det rätt att fria Michael Jackson  

40 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

inte bra att mj gick fri.han har ju til och med själv sagt att han tycker att det är okej att sova med barn.tycker att han verkar vara skyldig.tänk igentligen vad många vittnen han hade imot sig.han måste ha mutat juryn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inte bra att mj gick fri.han har ju til och med själv sagt att han tycker att det är okej att sova med barn.tycker att han verkar vara skyldig.tänk igentligen vad många vittnen han hade imot sig.han måste ha mutat juryn.

men i tanke på vem som anklagade honom så verkar det osannolikt att han är skyldig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!

MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kanske inte var skyldig.. pojkens mamma sa ju att hon INTE vill att han skulle hamna i fängelse! Hon ville hällre ha pengar! Jag tror att någon i deras familj har caner så hon behövde pengar till vård eller något!

MEN JAG TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!

Sonen som vart "sexuellt utnyttjad" hade cancer. Men ffs nej, dom behöver inga pengar till nån vård! Dom är giriga idioter som utnyttjar en mentalt instabil person för att få pengar. Så giriga! Förklara varför han är störd, annars har du ingen rätt att säga det, om du inte har nåt riktigt att komma med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eller så är det bara det att hans morsa och farsa har manupilerat deras barn och sagt till barnen vad som ska säga för att bli skit rika...

"Pappa sa åt mig att säga till farbror polis att farbror Jackson legat med mig. Då får pappa massa pengar."

Wacko Jacko är vilket som en lustig liten varelse.

Ibland känns det som om media bara hittar på allt möjligt skit om honom.

Han var säkert oskyldig till det här, men han är dömd av folket för all framtid.

Det känns lite som "Hockeyskandalen".

Andreas Lilja, Kristian Huselius & Henrik Tallinder är förevigt dömda av en stor del av svenska folket för all framtid för att de anklagades för våldtäkt/sexuellt utnyttjande.

De friades, men är fortfarande avstängda från landslaget.

Det enda som de gjorde fel var att gå ut på krogen kvällen innan landskamp.

Mange Johansson följde också med, men undgick straff.

Allt är förbundets fel.

Först går man ut i direktsänding & berättar att de gripits av polisen & sitter i förhör.

Man kunde dragit en vit lögn & sagt att de dragit på sig en förkylning.

Hade inte Englund gått ut i media hade det inte blivit samma sak.

Man ville inte ens stödja spelarna, man sparkade på de medan de låg ner.

LHC & Mora tvingades under indirekt pistolhot sparka spelarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...