Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 de två var de viktigaste personerna för spelet...de kom på de flesta strats som vi använder idag, cesar gjorde de första filmerna. utan dom skulle inga av de världsrekord som är idag vara möjliga :P Ja, du menar typ genvägar, eller det man tjänar mest på o.s.v
Supermario89 Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Juni 2005 just det snabbaste vägen runt banan
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 just det snabbaste vägen runt banan Jo, men ett världsrekord finns det alltid... Finns alltid nån som har bättre...
Lander Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Det är ju inte säkert att dom som har skrivit in har bäst tid i världen, för det finns alltid någon som är bättre som inte registrerat sig ännu.
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Det är ju inte säkert att dom som har skrivit in har bäst tid i världen, för det finns alltid någon som är bättre som inte registrerat sig ännu. Ja, det är möjligt... Men dem är några av dem nästa iaf...Fast dem hade nog reggat sig, eller inte vetat om sidan...
cool_rich Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Det är ju inte säkert att dom som har skrivit in har bäst tid i världen, för det finns alltid någon som är bättre som inte registrerat sig ännu. Men har man bra tider borde man ju vara så pass intresserad av spelet att man har hittat sidan
Supermario89 Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2005 det är i princip omöjligt att vara världsmästare utan att ha pratat med andra spelare sett videos och sånt, de som är på sidan är bäst i världen det är 99.99% säkert(det finns några bra japaner men inte top 10)
Supermario89 Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 jag bara säger: om ni inte har joinat är så gör det nu www.mariokart64.com/mkdd
Skinnpytte Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Jag kanske ska bli medlem Kommer säkert vara Noob på rankning på alla barnnorna Men jag spelar närstan aldrig MKDD
Nain Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 jag har faktist blivit lite bra nu, har nästan alla SG´s :P
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Trollungen: Du har absolut inte noob-tider.... Inte ens i närheten.... Jag har slagit alla SG.... Inte lite då heller....Trots mina noob-tider är jag rätt stor i Sverige....Inte topp 10 dock... Men topp 50....
Rekommendera inlägg